מחסום זרוע חשמלי

פרץ טכנולוגיות הינה החברה היבואנית הגדולה בישראל למחסומים חשמליים. ניתן לראות את מגוון המחסומים שלנו פרושים ברחבי הארץ.
חברתנו הינה יבואן ונציג בלעדי של ענקית המחסומים SHINING.

SHINING – יצרנית המחסומים הגדולה בעולם המייצרת מעל 400,000 יחידות בשנה ומפיצה בכל העולם.

חברתנו מוכרת מגוון רחב של מחסומים מסוגים שונים – מחסום זרוע חשמלי המיועד לעבודה אינטנסיבית, מחסומים חשמלי לועדי בתים, מחסומים מהירית לחניונים, מחסומי בטיחות ואף שומרי חניה אישיים.
מחסומי הזרוע הינם מחסומים חשמליים נפוצים מאוד וניתן לראותם בחניונים של בתי מגורים, בתי עסק או חניונים ציבוריים.
מחסומי הזרוע שלנו קלים ופשוטים לתפעול ותחזוקה. הם אמינים מאוד ועמידים לאורך שנים.

פרץ טכנולוגיות מציעה ללקוחותיה מגוון מחסומי זרוע באורכים שונים, בטכנולוגיות שונות ומתאימה את המוצר ללקוח בהתאם לרוחב המעבר וכמות ההפעלות הנדרשות. זרוע האלומיניום מיוצרת בצורת מתומן ובחלקה הפנימי מלאה בעץ. את כלל המחסומים שלנו ניתן לתפעל בכל האמצעים הטכנולוגיים הקיימים כגון: שלט רחוק, טלפון נייד, LPR (קורא לוחיות רישוי רכב) לחצן הפעלה, גלאי כביש ועוד.

לקבלת שיחת ייעוץ ללא עלות

Stone

• צבע חיצוני אפוקסי

• כיוון מהירויות מנוע

• מנגנון אנטי ונדלי להגנה על הגיר

• מנוע brushless

• יכולת עבודה בזמן הפסקת חשמל

• חיישן למניעת מעיכה

מחסום זרוע

אחד מהשערים החשמליים השכיחים ביותר שאותם אנו נראה הוא מחסום זרוע. מדובר על שער חשמלי שכל אחד מאיתנו ככל הנראה יתקל בו במהלך היומיום שלו. זה לא משנה אם בכניסה לבית, בכניסה לבני משפחה או אפילו בכניסה לעבודה. היתרון של המחסום הזה הוא שהוא מאוד קל להתקנה, הוא לא מביא איתו בעיות רבות. הפתרון הזה יאפשר לכם לדעת כי אתם עושים את הצעד הנכון ביותר עבורכם. שער אוטומטי שנפתח מבלי שתצטרכו לעשות פעולה מיוחדת טרם הפתיחה. מחסומי זרוע ניתנים להתקנה בכל מבנה, כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לפנות אל האיש הנכון. האיש הנכון שיהיה אחראי על ההתקנה שלהם במבנה שבו אתם רוצים להתקין אותם.

שער לבניין

נמאס לכם שבכל פעם שאתם מגיעים לבניין כל החניות תפוסות? מאוד יכול להיות כי אנשים שמתגוררים מחוץ לבניין מחנים בחניה שלכם. זוהי הסיבה שבגללה ניתן לראות כמעט בכל בניין שערים חשמליים לחניות. שער לבניין אמור להיות הברומטר שיעשה את ההבדל, ויביא לכך שרק אנשים מסוימים יוכלו להיכנס. אתם אלה שתחליטו למי תהיה את היכולת לפתוח ולסגור את השער. לאחר התקנה פשוטה תמצאו את עצמכם מתמודדים עם מציאות שונה בתכלית. החניות בחנייה המשותפת יהיו פנויות, ורק דיירי הבניין יוכלו לחנות בהם. בנוסף זה עשוי למנוע מצב של יגרם ונדליזם לרכבים השונים שמחנים בתוך החניה עצמה.

פתיחת שער מהטלפון

בעבר על מנת לפתוח שער חשמלי היה צורך להשתמש בשלט ייעודי. שלט שאותו בדרך כלל היו שמים ברכב כך שהוא יהיה בהישג יד. אך כיום פתיחת שער מהטלפון הפכה להיות לאפשרות המועדפת ביותר. הרי לכולנו יש את הטלפון הנייד בקרבת מקום, זה לא משנה לאן אנו יוצאים. ברגע שהטלפון הנייד יהיה קרוב אליכם תהיה לכם אפשרות לפתוח את השער בשיחה אחת קצרה. אינכם צריכים לקוות כי לשלט של השער תהיה סוללה או להתעסק עם כל מיני דברים אחרים. גם אם אתם לא תהיו בקרבת השער, תמיד תהיה לכם אפשרות לפתוח אותו. פתיחת שערים מהטלפון היא הדרך הכי נוחה והכי פשוטה לפתוח באמצעותה שערים חשמליים.

מהו טווח הגובה?

למחסומי חניה חשמליים יש בדרך כלל טווח גובה של שניים עד שישה מטרים. ניתן לכוון את גובה המחסום כדי לאפשר גישה לסוגים שונים של רכבים. לדוגמה, ייתכן שיהיה צורך במחסומים גבוהים יותר כדי למנוע ממשאיות להיכנס למגרש חניה המיועד לכלי רכב קטנים יותר. בנוסף, ניתן להתקין מחסומי חניה חשמליים בחיישנים המזהים מתי רכב מתקרב, מה שהופך אותם לדרך יעילה לשלוט בזרימת התנועה ולמנוע תאונות.

תחזוקה

מחסומי חניה חשמליים הם דרך מצוינת להוסיף ביטחון ונוחות לבית או לעסק. עם זאת, כמו כל סוג אחר של ציוד חשמלי, הם דורשים תחזוקה שוטפת כדי להבטיח שהם ימשיכו לפעול בצורה בטוחה ויעילה. הנה כמה טיפים לשמירה על מחסום השער החשמלי שלך. ראשית, ודאו שספק הכוח תמיד מחובר ומתפקד כהלכה. שנית, בדקו באופן קבוע את הצירים כדי לוודא שהם חזקים ומאובטחים. לסיום, בדוק את החיישנים וקורות הבטיחות כדי לוודא שהם נקיים ממכשולים ופועלים כהלכה. על ידי ביצוע העצות הפשוטות האלה, אתם יכולים לשמור על מחסום השער החשמלי שלכם.

אמינות

כשזה מגיע לאבטחה, אמינות היא המפתח. אז כמה אמינים הם מחסומי חניה חשמליים? מחסומי חניה חשמליים נועדו לספק רמת אבטחה גבוהה הן לבתים והן לעסקים. הם עשויים מחומרים עמידים וכוללים מספר תכונות שהופכות אותם לעמידים בפני נזקי מזג אוויר. מחסומי חניה חשמליים נבדקים גם באופן קבוע כדי לוודא שהם פועלים כראוי.

שאלות נפוצות

כמה עולה מחסום שער חשמלי?

המחיר משתנה בהתאם לסוג המחסום המותקן, סוג החברה ומערכת בקרת הכניסה וגודל המתקן.

האם ניתן לפתוח שערים חשמליים באופן ידני?

לרוב ניתן לפתוח שער חשמלי באופן ידני. ישנם סוגים שונים של מערכות שערים ופותחי שערים אוטומטיים, כך שתהליך הפתיחה הידנית של השער חשמלי ישתנה. עם זאת, לרוב השערים החשמליים יהיה מפתח שער לשחרור ידני. מפתח זה יאפשר להשתמש בידית כדי לפתוח את הפונקציה האוטומטית של השער ובכך לפתוח את השער.

איך מחסומי זרוע בעצם עובדים?

מחסומי זרוע חשמליים עובדים עם מערכות בקרה חכמות. זה יכול להיות תג אלקטרוני, חיישן או כרטיס שהנהג משתמש בו כדי לפתוח את המחסום. מערכת הבקרה יכולה גם להכיל מאגר מידע המכיל מידע על אילו כלי רכב רשאים להיכנס ולצאת מהחניון.

כניסה באמצעות כרטיס מתבצעת באופן הבא: כאשר כלי רכב מתקרב למחסום, נהג הרכב יצטרך להציג את כרטיס הגישה שלו לקורא. לאחר מכן הקורא יבדוק את מסד הנתונים כדי לראות אם הרכב מורשה להיכנס. אם הרכב מורשה, המחסום יתרומם ויאפשר לנהג לעבור. אם הרכב אינו מורשה, המחסום יישאר סגור והנהג לא יוכל להיכנס.

היכן משתמשים בדרך כלל במחסומי זרוע?

מחסומי זרוע נמצאים בדרך כלל במעברים מישוריים, גשרים, מתקני חניה, מחסומים וכניסות לאזורי תעשייה. בנוסף, הם נפוצים מאוד בכניסה לכבישי האגרה, וניתן למצוא אותם גם בכניסות לכביש המהיר.

במקומות מסוימים מותקנים מחסומי זרוע גם ברחובות פרבריים כאמצעי לויסות תנועה, תוך מתן אפשרות לכלי רכב מורשים כגון שירותי חירום ואוטובוסים לנצל את המסלול הקצר והישיר יותר.

מקומות נוספים המשתמשים במחסומי זרוע חשמליים:

פארקים ציבוריים ומגרשי משחקים:

מחסומי זרוע גם משמשים פארקים ציבוריים וגני שעשועים כדי למנוע גישה בלתי מורשית או כדי להגן על ילדים מפני סכנות פוטנציאליות.

בתי ספר ואוניברסיטאות:

מחסומי זרוע משמשים לעתים קרובות בשטח בית הספר כדי להרחיק מבקרים לא מורשים ולהבטיח את שלומם של התלמידים והצוות. ניתן להשתמש בהם כדי לשלוט בגישה לבניינים, כיתות, מעבדות ואזורים אחרים בבית הספר.

בתי חולים ובתי אבות:

בתי חולים ובתי אבות משתמשים במחסומי זרוע כדי להגביל את הגישה לאזורים מסוימים, כגון חדרי חולים או אחסון תרופות. זה גם מונע מאנשים לא מורשים לשוטט באזורים לא מורשים.

עסקים מסחריים:

ניתן להשתמש במחסומי זרוע גם בעסקים מסחריים כדי לשלוט בגישה לאזוריםשל עובדים בלבד, כגון מחסנים או שטחי משרדים. ניתן להשתמש בהם גם ליצירת קווי תור או להפרדת זרימת לקוחות לתוך העסק.

חסימת כבישים או שבילים שנמצאים בבנייה:

ניתן להשתמש במחסומי זרוע גם כדי לחסום כבישים או שבילים שנמצאים בבנייה. זה מונע מאנשים להיכנס או לנסוע בטעות לתוך אזור הבנייה ובסופו של דבר להימנע מפציע.

בתים פרטיים:

כיום, בתים פרטיים רבים מצוידים במחסומי זרוע חשמליים. בעלי בתים משתמשים בהם כדי ליצור גבול פיזי סביב הביץ שלהם, שיכול לעזור להרתיע מסיגי גבול ופורצים. ניתן להשתמש במחסומי זרוע גם כדי ליצור אזור משחק בטוח לילדים.

מפעלים ומחסנים:

במפעלים ובמחסנים, ניתן להשתמש במחסומי זרוע כדי לשלוט בכניסה והיציאה לאזורים מסוכנים או כדי להרחיק אנשים לא מורשים. ניתן להשתמש בהם גם ליצירת קווי תור או להפרדת אזורי עבודה.

 

מחסומי זרוע הם מגוונים וניתן להשתמש בהם במגוון מקומות ליצירת גבול פיזי. בעת בחירת מחסום זרוע, חשוב לקחת בחשבון את הצרכים הספציפיים של אותו המקום. הגורמים שיש לקחת בחשבון כוללים את סוג התנועה שתעבור, רמת האבטחה הנדרשת והתנאים הסביבתיים.

מחסום זרוע חשמלי או ידני: מה עדיף?

סוג מחסום הזרוע המתאים ביותר עבורכם יהיה תלוי בצרכים שלכם. מחסומים חשמליים נוחים יותר וניתנים לפתיחה וסגירה אוטומטית. עם זאת, הם דורשים מקור כוח ויכולים להיות יקרים יותר מאשר מחסומים ידניים. מחסומים ידניים הם זולים יותר ואינם דורשים מקור חשמל. עם זאת, יש לפתוח ולסגור אותם באופן ידני וזה יכול לקחת יותר זמן.

התקנת מחסום זרוע חשמלי

התקנת המחסומים יכולה להשתנות בהתאם לסוג המחסום המדובר. צרו איתנו קשר למידע נוסף כדי לקבל את הפתרון המושלם לצרכים שלכם.

לקבלת שיחת ייעוץ ללא עלות