האם אני יכול פשוט להחליף שלט לשער החשמלי שלי?

זה יכול להיראות כמו משימה מרתיעה להחליף שלט לשער. אחרי הכל, זה לא משהו שאתם עושים כל יום. אבל אם יש לכם שלט שבור לשער, או אחד שפשוט לא עובד כמו שצריך, אל דאגה! אתם יכולים בקלות להחליף אותו בעצמכם. בפוסט זה בבלוג, נלווה אתכם בתהליך של החלפת השלט לשער שלכם. כמו כן, נספק מספר טיפים כיצד לבחור את השלט החלופי המתאים לצרכים שלכם.

1. בחרו את השלט החלופי הנכון

כאשר אתם מחפשים שלט חלופי עבור שערים חשמליים, חשוב לבחור אחד שמתאים לפותחן השער שלכם. ישנם סוגים רבים ושונים של פותחני שערים בשוק, אז תרצו לוודא שאתם בוחרים בשלט שמיועד לעבוד עם הפותחן הספציפי שלכם. בדרך כלל תוכל למצוא מידע זה במדריך למשתמש של הפותחן שלכם. אם אין לכם יותר את המדריך, בדרך כלל תוכל למצוא מידע זה באינטרנט.

ישנם גם סוגים שונים של פותחני שערים, כך שתרצו לוודא כי תבחרו בשלט התואם לסוג הפותחן הספציפי שלכם. לדוגמה, ישנם פותחני שערים מונעי שרשרת ופותחי שערים מונעי חגורה. כל סוג של פותחן דורש סוג אחר של שלט.

לאחר שקבעתם איזה סוג של שלט חלופי אתם צריכים, תוכלו להתחיל לעשות קניות. ישנם מותגים ודגמים רבים ושונים של שלטים זמינים, אז אתם צריכים להקדיש זמן להשוות את האפשרויות שלכם. שימו לב לביקורות בעת קבלת ההחלטה. זה יכול להיות מועיל לקרוא ביקורות מלקוחות אחרים שרכשו את אותו דגם של שלט שאתם שוקלים לקנות.

2. הסירו את השלט הישן

לאחר שבחרתם את השלט החלופי שברצונכם לרכוש, השלב הבא הוא הסרת השלט הישן. לרוב פותחני השערים יש לוחית כיסוי הניתנת להסרה על מנת לגשת לסוללות. לאחר שאיתרתם את לוחית הכיסוי, השתמש במברג כדי להסיר אותה. לאחר מכן, השתמשו במברג פיליפס כדי להסיר את שני הברגים שמחזיקים את השלט במקומו.

לאחר הסרת הברגים, אתם אמורים להיות מסוגל למשוך את השלט הישן מהפותחן. אם השלט תקוע, ייתכן שיהיה עליכם להשתמש במברג שטוח כדי לעזור לשחרר אותו.

3. התקינו את השלט החדש

כעת לאחר שהסרת את השלט הישן, אתם מוכנים להתקין את השלט החדש.

התחילו בהכנסת השלט החדש לתוך הפותחן. לאחר מכן, השתמשו במברג פיליפס כדי להחליף את שני הברגים שהסרתם כדי לגשת לסוללות.

לאחר החלפת הברגים, ניתן להחליף את לוחית הכיסוי. וידאו שצלחת הכיסוי מונחת היטב במקומה לפני שתמשיכו לשלב הבא.

4. בדקו את השלט החדש

עכשיו, הגיע הזמן לבדוק את השלט החדש. עמד מול השער ולחצו על הכפתור בשלט. אם השער נפתח, אז התקנתם בהצלחה את השלט החדש!

5. השער לא נפתח, מה לעשות?

אם השער לא נפתח כאשר אתם מבצעים , יש כמה דברים שאתם יכול לעשות. ראשית, כדי לוודא שהסוללות מותקנות כהלכה. לאחר מכן, נסו ללחוץ שוב על הכפתור. אם השער עדיין לא נפתח, ייתכן שיהיה עליכם לעיין במדריך למשתמש שלכם או ליצור קשר עם שירות הלקוחות לקבלת סיוע נוסף.

בנוסף לשלטים, היום יש אפשרות לפתיחת שער מהטלפון, צרו איתנו קשר לעוד מידע עבור שירות זה.

השירות שלנו

בפרץ טכנולוגיות אנו מציעים מגוון רחב של שירותים לביתכם, יש לנו צוות שמתמחה בכל תחום השערים, ומטרתנו להעניק לכם את החוויה הטובה ביותר כדי שהכל יעבוד בצורה מושלמת.

אנו מקווים שהמאמר הזה היה מועיל. אם יש לכם שאלות נוספות, אנא אל תהססו לפנות אלינו. נשמח לעמוד לרשותכם!

לקבלת שיחת ייעוץ חינם

צריכים שלט מקורי נוסף?
מלאו את הטופס והשלט שלנו בדרך אליכם!
עלות שלט כולל משלוח חדרה עד הרצליה - 249 ₪
עלות שלט כולל משלוח צפון או דרום - 398 ₪
*לידיעתך: לא ניתן לאסוף את השלט בצורה עצמאית*
לאחר שליחת הטופס ישלח מסמך דיגיטלי לתשלום עצמי באמצעות כרטיס אשראי ההזמנה תעבור אלינו ועד 7 ימי עסקים יסופק שלט ע״י שליח ובתיאום מראש.