למה השער החשמלי לא עובד?

אם אתם נתקלים בבעיות עם השער החשמלי, אתם לא לבד. אנשים רבים חווים בעיה זו מדי יום. יכולות להיות סיבות רבות לכך שהשער החשמלי שלכם לא עובד כמו שצריך. מאמר זה, נדון בכמה מהגורמים הנפוצים ביותר לבעיה זו וכיצד לתקן אותן. אנו גם נספק כמה טיפים כיצד למנוע בעיות אלו מלכתחילה.

גורמים נפוצים לבעיות בשער חשמלי

חשמל

כל מכשיר חשמלי מסתמך על חיבור טוב למקור חשמל על מנת לתפקד כראוי. זה נכון גם לגבי שערים חשמליים. אם ישנה בעיה בחיבור בין השער למקור החשמל, השער לא יפעל כשורה.

כמה גורמים נפוצים לבעיות בשער חשמלי הם חוטים רופפים או פגומיםו ומפסק זרם פגום. בנוסף, אם השער אינו מוארק כהלכה, הוא עלול גם להיתקל בבעיות. כדי להימנע מבעיות אלו, חשוב לבדוק באופן קבוע את החיבורים בין השער למקור החשמל ולוודא שהם מאובטחים. בנוסף, חשוב לקרוא לבעל מקצוע לבדוק את השער באופן קבוע כדי לוודא שהוא פועל כראוי וגם לשקול להזמין שירות של תיקון שער חשמלי במידה לא הצלחתם לפתור את הבעיה בעצמכם.

סוללות

אחד הגורמים הנפוצים ביותר לבעיות בשערים אוטומטיים – סוללות חלשות. אם סוללות השלט רחוק חלשות, ייתכן שהאות לא יהיה חזק מספיק כדי לפתוח את השער. בנוסף, קור או חום קיצוניים יכולים גם להשפיע על הביצועים של השלט הרחוק. אם אתם גרים באזור עם טמפרטורות קיצוניות, מומלץ להחזיק סוללות רזרביות בהישג יד כדי שתוכלו להחליף אותן במהירות לפי הצורך. על ידי נקיטת הצעדים הפשוטים האלה, אתה יכול לעזור להבטיח שהשער האוטומטי שלך יעבוד בצורה מהימנה במשך שנים רבות.

מצב ידני

חלק מהשערים האוטומטיים עוברים למצב ידני כשמגיע מועד הבדיקה השנתי שלהם (קורה הרבה עם שער קונזולי). לכן חשוב לבדוק שהשער לא נמצא על מצב ידני.

פסולת ואבק

סיבה שכיחה נוספת לבעיות בשער חשמלי היא הצטברות אבק על החיישנים. עם הזמן, אבק ולכלוך עלולים להצטבר על החיישנים, ולמנוע מהם לפעול כראוי. על מנת לשמור על ניקיון החיישנים שלך, חשוב לנגב אותם על בסיס קבוע. בנוסף, פסולת כמו חתיכות פלסטיק או אבנים יכולים לשבש את מנגנון השער. בדקו אם אתם מבחינים בשאריות של פסולת על מסילת השער או בתוך מנגנון השער.

טיפים למניעת בעיות בשער חשמלי

יש כמה דברים שאתם יכול לעשות כדי למנוע בעיות בשער חשמלי. ראשית, ודאו שהשער מותקן כהלכה ושכל החיבורים מאובטחים. לאחר מכן, בדקו באופן קבוע את הסוללות בשלט והחליפו אותן לפי הצורך. לבסוף, אם אתם גרים באזור עם תנאי מזג אוויר קיצוניים, הקפידו לטפל בשער שלכם כדי למנוע נזק. עם קצת טיפול, אתם יכולים לשמור על השער החשמלי שלכם תקין במשך שנים רבות.

בעיות בשלט הרחוק

כמו שציינו קודם, סוללות חלשות הן בדרך כלל בעיה נפוצה כאשר זה מגיע לבעיות של שער חשמלי. במידה וסלולות הן לא הבעיה, יכול להיות שהשלט עצמו לא תקין ותצטרכו להזמין שלט חדש.

האם אפשר לפתוח שער חשמלי ידנית?

רוב השערים החשמליים מיועדים לפתיחה וסגירה ידנית במקרה של הפסקת חשמל. לשם כך, תצטרכו לאתר את מתג העקיפה הידני. זה בדרך כלל כפתור אדום או ירוק קטן שמותקן על עמוד השער או תיבת הבקרה. לאחר שאיתרתם את המתג, לחצו עליו כדי לשחרר את מנגנון הנעילה. לאחר מכן, אתם אמורים להיות מסוגלים לפתוח את השער ביד. אם השער מצויד בגיבוי סוללת חירום, ייתכן שתוכלו לפתוח את השער גם אם אין חשמל. עם זאת, אם לשער שלכם אין תכונה זו, תצטרכו להמתין לחידוש הכוח החשמלי לפני שתוכלו להשתמש בו שוב.

 

לקבלת שיחת ייעוץ חינם

צריכים שלט מקורי נוסף?
מלאו את הטופס והשלט שלנו בדרך אליכם!
עלות שלט כולל משלוח חדרה עד הרצליה - 249 ₪
עלות שלט כולל משלוח צפון או דרום - 398 ₪
*לידיעתך: לא ניתן לאסוף את השלט בצורה עצמאית*
לאחר שליחת הטופס ישלח מסמך דיגיטלי לתשלום עצמי באמצעות כרטיס אשראי ההזמנה תעבור אלינו ועד 7 ימי עסקים יסופק שלט ע״י שליח ובתיאום מראש.