איך לתחזק נכון שערים חשמליים?

שערים חשמליים הם דרך נהדרת לשפר את האבטחה והנוחות של הנכס שלכם. עם זאת, כמו כל מכשיר מכני, הם דורשים תחזוקה שוטפת בכדי להבטיח ביצועים מיטביים ולהאריך את תוחלת החיים שלהם. במאמר זה נשתף כמה טיפים כיצד לתחזק כראוי שער חשמלי.

בדיקה קבועה

אחד הצעדים החשובים ביותר בתחזוקת שער חשמלי הוא לבדוק אותו באופן קבוע. זה יכול לכלול בדיקת סימני בלאי או נזק לשער או לרכיביו, כמו צירים, גלילים ומנוע.

ניקוי

שמירה על ניקיון השער החשמלי שלכם הוא היבט חשוב נוסף בתחזוקה. עפר ופסולת יכולים להצטבר בשער ולגרום נזק לאורך זמן, לכן הקפידו לנקות את השער באופן קבוע במטלית רכה ובדטרגנט קל.

שימון

שימון החלקים הנעים של השער, כמו הצירים והגלילים, חשוב גם להבטיח פעולה חלקה ושקטה. הקפידו להשתמש בחומר סיכה איכותי שתוכנן במיוחד למערכות שערים.

תחזוקה חשמלית

שערים חשמליים מופעלים על ידי מערכת חשמל הכוללים מנוע ולוח בקרה. בדיקה קבועה של רכיבים אלה חשובה כדי להבטיח שהם מתפקדים כראוי. מומלץ גם לפנות לחשמלאי מקצועי לבדוק את חיבורי החשמל והחיווט מעת לעת.

החלפת סוללה

לשערים חשמליים רבים יש סוללת גיבוי המשמשת במקרה של הפסקות חשמל. יש להחליף סוללות אלה כל כמה שנים כדי להבטיח שהן מתפקדות כראוי ויכולות לספק כוח גיבוי בעת הצורך.

 

בנוסף לטיפים האלו, מומלץ גם לקבל שירות לשער החשמלי שלכם על ידי טכנאי מקצועי מדי שנה או שנתיים. טכנאי מקצועי יכול לבצע בדיקה מעמיקה יותר ולזהות כל בעיה פוטנציאלית לפני שהיא הופכת לבעיה משמעותית בעתיד.

טעויות נפוצות

ניסיון לתקן בעיות מורכבות ללא איש מקצוע

שערים חשמליים הם מערכות מורכבות הדורשות מומחיות ומקצועית לתיקון נכון. כאשר זה מגיע לתיקון שער חשמלי ללא איש מקצוע, הדבר עלול להוביל לנזק נוסף או אפילו לפציעה, לכן עדיף להשאיר את התיקונים לטכנאי מוסמך.

 

שימוש במוצרי ניקוי קשים

ניקוי שער חשמלי אמנם חשוב, אך שימוש בחומרי ניקוי קשים עלול לפגוע בגימור השער וברכיביו. עדיף להשתמש בחומר ניקוי עדין ובמטלית רכה לניקוי השער.

 

הזנחה של הצירים

צירים הם מרכיבים חיוניים לשער חשמלי הדורשים שימון קבוע. הזנחת התחזוקה שלהם עלולה להוביל לבלאי מוקדם, וכתוצאה מכך להוביל תיקונים יקרים.

לא לבדוק את החיישנים 

שערים חשמליים מגיעים עם מאפייני בטיחות, כגון חיישני חסימה ולחצני עצירת חירום, אשר חייבים להיבדק באופן קבוע כדי לוודא שהם פועלים כהלכה. התעלמות מבדיקת מאפייני בטיחות אלה עלולה לגרום לתאונות או לפציעות.

התעלמות מצלילים או תנועות חריגות

אם שער חשמלי משמיע קולות או תנועות חריגות, חשוב לחקור את הנושא מיד. התעלמות מסימנים אלו עלולה להוביל לבעיות משמעותיות יותר ולתיקונים שעלולים להיות יקרים.

פרץ טכנולוגיות

בין אם אתם מחפשים התקנה של דלת אוטומטית, שער חשמלי או מחסום זרוע, לנו בפרץ טכנולוגיות יש את המומחיות והניסיון לספק לכם את השירות הטוב ביותר שניתן. עם למעלה מ-25 שנות יבוא, שיווק ושירות של מוצרים אלו, החברה שלנו בנתה מוניטין של מצוינות בתעשייה. אנו עושים כל מאמץ על מנת שכל לקוח שלנו יקבל את השירות הנכון והמתאים לצרכיו, ומודדים את הצלחתנו בשביעות רצונו. 

 

הצוות שלנו מחויב לספק מוצרים ושירות ברמה הגבוהה ביותר שיענו על כל הציפיות שלכם. כאשר אתם בוחרים  בפרץ טכנולוגיות, אתם יכולים להיות בטוחים בכךשאתם מקבלים את המוצרים והשירות האיכותיים ביותר שיש. 

הצטרפו למאות הלקוחות המרוצים ברחבי הארץ שכבר הפכו אותנו למקור הראשון לבחירה שלהם!

לקבלת שיחת ייעוץ חינם

צריכים שלט מקורי נוסף?
מלאו את הטופס והשלט שלנו בדרך אליכם!
עלות שלט כולל משלוח חדרה עד הרצליה - 249 ₪
עלות שלט כולל משלוח צפון או דרום - 398 ₪
*לידיעתך: לא ניתן לאסוף את השלט בצורה עצמאית*
לאחר שליחת הטופס ישלח מסמך דיגיטלי לתשלום עצמי באמצעות כרטיס אשראי ההזמנה תעבור אלינו ועד 7 ימי עסקים יסופק שלט ע״י שליח ובתיאום מראש.