הסבר על תריסי גלילה ומנועים לשערים חשמליים

תריס גלילה

תריסי הגלילה הם מהפתרונות השכיחים ביותר לבית או לעסק. מדובר על אוסף של תריסים שחוברו להם ביחד, כאשר ניתן יהיה להוריד או להרים אותם. המטרה היא כמובן להביא תחושה של פרטיות, ולנסות למנוע פריצות של אנשים. תריס גלילה תוכלו למצוא בגרסה חשמלית או בגרסה ידנית, כל אחד על פי העדפותיו. את התריסים האלה מאוד שכיח לראות בבתים פרטיים, אך גם תוכלו לראות אותם בבתי עסק. ישנם בעלי עסקים שסוגרים את הכניסה או היציאה מהעסק שלהם על ידי תריס שכזה. התקנה של תריסי גלילה מחייבת ניסיון רב וידע משמעותי מאוד בתחום הספציפי הזה. הרי התקנה באיכות ירודה משמעותה עבודה לא אידיאלית של התריס עצמו. כיום ניתן למצוא תריסי גלילה שמתאימים לחלונות גדולים או קטנים ואפילו לפתחי עסקים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לפנות אל האיש הנכון שיספק לכם את הפתרונות. הוא ייקח את המידות הרצויות ויבין בדיוק מה הן הדרישות שלכם. כך תדעו כי התריס יספק את הסחורה ויאפשר לכם להיות רגועים.

מנוע לשער חשמלי

על מנת ששער חשמלי יצליח להיסגר ולהיפתח באופן אוטומטי צריך להתקין בו מנוע מתאים. מנוע לשער חשמלי הוא הלב הפועם שלו, ובזכותו תוכלו להשתמש בו ללא כל בעיה. אם המנוע יעשה בעיות, תמצאו אתכם במצב שבו השער עצמו לא יתפקד כמו שצריך. קודם כל בעת רכישת שער חשמלי יהיה עליכם לדעת עם איזה מנוע הוא מגיע. השאיפה שלכם תהיה כי לשער יהיה מנוע עוצמתי, כזה שיפתח ויסגור אותו בקלות. המנוע הוא זה שיקבע באיזה מהירות השער יפתח או ייסגר בהתאם להוראה שתיתנו לו. בנוסף עליכם להבין כי כאשר השער לא עושה את עבודתו מאוד יכול להיות כי הסיבה לכך היא המנוע. החלפת המנוע של השער תאפשר לו להמשיך לתפקד בדיוק כמו שהוא תפקד בהתחלה. הרי מנועים לשערים חשמליים כמו מנועים לרכב לא מחזיקים מעמד לכל החיים. תמצאו אתכם במצב שבו תצטרכו להחליף את המנוע, ורצוי כי תעשו זאת במקצועיות עם האנשים הנכונים.

לקבלת שיחת ייעוץ חינם

צריכים שלט מקורי נוסף?
מלאו את הטופס והשלט שלנו בדרך אליכם!
עלות שלט כולל משלוח חדרה עד הרצליה - 249 ₪
עלות שלט כולל משלוח צפון או דרום - 398 ₪
*לידיעתך: לא ניתן לאסוף את השלט בצורה עצמאית*
לאחר שליחת הטופס ישלח מסמך דיגיטלי לתשלום עצמי באמצעות כרטיס אשראי ההזמנה תעבור אלינו ועד 7 ימי עסקים יסופק שלט ע״י שליח ובתיאום מראש.