האם שערים חשמליים משתלמים?

כשזה מגיע לאבטחה של הבית או של העסק שלכם, יש לכם הרבה אפשרויות שונות לבחירה. אפשרות אחת שהולכת וגוברת בתקופה האחרונה הינה התקנת שערים חשמליים. אבל האם הם שווים את ההשקעה? במאמר זה, נעזור לכם להחליט אם הם מתאימים לכם.

מהם שערים חשמליים ומה הם עושים?

שערים חשמליים הם סוג של שערים אוטומטיים המשתמשים במנוע חשמלי עבור פתיחה וסגירה של השער. הם משמשים לעתים קרובות במסגרות של מגורים ומסחר כדרך לשפר את האבטחה. שערים חשמליים ניתנים לפתיחה וסגירה באמצעות שלט רחוק, לוח מקשים או סוג אחר של מערכת בקרת כניסה. (כמו שעובד תריס גלילה) כאשר הם סגורים, שערים חשמליים עוזרים להרתיע פולשים ולמנוע מכלי רכב לא מורשים להיכנס לנכס. כמו  בנוסף, ניתן לצייד שערים חשמליים גם במאפייני אבטחה כגון מצלמות במעגל סגור ואזעקות פריצה. כתוצאה מכך, הם מספקים רמת אבטחה גבוהה ביותר לכל נכס.

האם שערים חשמליים משתלמים?

הביטחון של הבית חשוב לאנשים רבים. ישנן מגוון דרכים להגביר את האבטחה של הבית, כמו התקנת מערכת אזעקה או מצלמות אבטחה. אפשרות נוספת היא התקנת שערים חשמליים. שערים חשמליים ניתנים לפתיחה וסגירה בלחיצת כפתור, מה שמקל על השליטה למי יש גישה לנכס. בנוסף, ניתן לצייד שערים חשמליים בחיישנים שיסגרו אוטומטית את השער אם מישהו ינסה להיכנס ללא רשות. ניתן להתאים שערים חשמליים גם כך שיתאימו לאסתטיקה של הבית שלכם. בין אם אתם מחפשים עיצוב מלוטש ומודרני או משהו מסורתי יותר, ישנם שערים חשמליים שיתאימו לסגנון שלכם. למרות שהם עשויים לדרוש מעט השקעה

מראש, שערים חשמליים בהחלט שווים את זה למי שרואה ערך גבוה בביטחון.

האם שערים חשמליים יקרים להפעלה?

התשובה הקצרה היא שזה תלוי במספר גורמים, כולל גודל השער, סוג המנוע ותדירות השימוש בו. באופן כללי, לעומת זאת, שערים חשמליים הם מאוד יעילים וחסכוניים. רוב הדגמים משתמשים במנוע DC במתח נמוך, שהוא יעיל מאוד ודורש מעט מאוד כוח להפעלה. בנוסף, שערים חשמליים רבים מצוידים במטענים סולאריים, כלומר ניתן להפעיל אותם באמצעות אנרגיה חופשית מהשמש. כך שאמנם תיתכן השקעה ראשונית לצורך רכישה והתקנת השער החשמלי, אך למעשה הם חסכוניים מאוד להפעלה בטווח הארוך.

למי כדאי להתקין שערים חשמליים?

כל מי שמחפש שכבת אבטחה נוספת לביתו או לעסק שלו, צריך לשקול התקנת שערים חשמליים. שערים חשמליים מועילים במיוחד למי שמתגורר באזורים עתירי פשיעה או שיש להם הרבה חפצים יקרי ערך ברכושם. בנוסף, שערים חשמליים יכולים להיות גם אפשרות טובה עבור משפחות עם ילדים צעירים או חיות מחמד, שערים יכולים לעזור לשמור עליהם בטוחים ומאובטחים. בסך הכל, שערים חשמליים הם אפשרות אבטחה מצוינת לכל בעל בית או עסק.

כיצד לבחור את השער החשמלי הנכון לנכס שלך?

בבחירת שערים חשמליים לנכס שלכם, יש לזכור כמה דברים. ראשית, תצטרכו להחליט באיזה סוג של מערכת בקרת גישה תרצו להשתמש. זה יכול להיות שלט רחוק, לוח מקשים או סוג אחר של מערכת. לאחר מכן, תצטרכו לבחור את הגודל והסגנון הנכונים של השער עבור הנכס שלכם. יש מגוון שערים חשמליים לבחירה, לכן חשוב למצוא אחד שיתאים לצרכים ולתקציב שלכם. לבסוף, תצטרכו להחליט אם אתה רוצים תכונות אבטחה נוספות, כגון מצלמות במעגל סגור או אזעקות פריצה. לאחר ששקלתם את כל הגורמים הללו, תוכלו לבחור את השער החשמלי המושלם עבור הנכס שלכם.

סיכום

שערים חשמליים הם דרך מצוינת לשפר את האבטחה של הבית או העסק שלכם. הם קלים לשימוש וניתן להתאים אותם לצרכים האישיים. אם אתם מחפשים שכבת אבטחה נוספת, שערים חשמליים בהחלט שווים את ההשקעה. פנו אלינו עוד היום כדי ללמוד עוד על שערים חשמליים וכיצד הם יכולים להועיל לנכס שלכם. נשמח לענות על כל שאלה ולעזור לכם לבחור את השער המתאים לצרכים שלכם.

לקבלת שיחת ייעוץ חינם

צריכים שלט מקורי נוסף?
מלאו את הטופס והשלט שלנו בדרך אליכם!
עלות שלט כולל משלוח חדרה עד הרצליה - 249 ₪
עלות שלט כולל משלוח צפון או דרום - 398 ₪
*לידיעתך: לא ניתן לאסוף את השלט בצורה עצמאית*
לאחר שליחת הטופס ישלח מסמך דיגיטלי לתשלום עצמי באמצעות כרטיס אשראי ההזמנה תעבור אלינו ועד 7 ימי עסקים יסופק שלט ע״י שליח ובתיאום מראש.