5 טיפים לבחירת דלת חשמלית לעסק

דלת חשמלית היא דרך נהדרת לשפר את הפונקציונליות ואת האבטחה של העסק שלכם. דלתות המופעלות על ידי חשמל מספקות נוחות, ערך וביטחון, ובמקביל מעניקות לעסק שלכם מראה מעודכן ומודרני. אך עם כל כך הרבה אפשרויות הקיימות כיום, זה יכול להיות קשה לבחור את הדלת החשמלית הטובה ביותר לצרכים שלכם. במאמר הבא נשתף כמה טיפים לניווט בתהליך זה. 

1. מה הצרכים שלכם? 

השלב הראשון בבחירת דלת חשמלית הוא לשקול את הצרכים שלכם. האם אתם מחפשים כניסה מאובטחת הדורשת קוד גישה או כרטיסי מפתח? האם אתם זקוקים לדלת שניתן לפתוח מרחוק? או שאתם בכלל מעדיפים משהו בסיסי יותר? ההבנה עבור בדיוק מה שאתם צריכים מהדלת החשמלית שלכם תקל הרבה יותר על צמצום הבחירות שלכם ומציאת הדלת הנכונה. 

2. שימו לב לאיכות 

כשאתם מחפשים דלת חשמלית, חשוב לשים לב לאיכות. אתם לא רוצים לרכוש מוצר מטונף שלא יחזיק זמן רב או שלא יוכל לענות על כל הצרכים שלכם. חפשו חומרים איכותיים כמו נירוסטה וזכוכית, הידועים בעמידותם ובעוצמתם. עליכם לבדוק גם אחריות המוצעת על ידי היצרנים; אחריות זו יכולה לסייע בהגנה מפני כל בעיה בלתי צפויה שעלולה להתעורר עם הדלת החשמלית החדשה שלכם בעתיד. 

3. בטיחות וביטחון 

חשוב לשים לב לתכונות הבטיחות בבחירת דלת חשמלית. חפשו דגמים המגיעים עם חיישנים מובנים המזהים תנועה מחוץ לדלת וסוגרים אותה אוטומטית במידת הצורך. זה עוזר לספק נדבך נוסף של ביטחון ושקט נפשי. תכונות בטיחות אחרות שתרצו אולי לשקול כוללות טיימרים אוטומטיים, שיכולים לעזור למנוע מהדלת להשאר פתוחה למשך זמן רב מדי (דומה לפתיחת שער מהטלפון), ומנגנוני שחרור חירום, המאפשרים לאנשים לצאת במהירות מהבניין במידת הצורך.

4. קראו ביקורות רלוונטיות 

תמיד כדאי לקרוא ביקורות על הדלת החשמלית שאתם שוקלים להתקין. זה יכול לתת לכם תובנה חשובה לגבי ביצועי השער והאם הוא עומד בציפיות הלקוח או לא. קריאת ביקורות מאנשים שכבר השתמשו במוצר יכולה לעזור לכם להשיג יותר אמון בהחלטת הרכישה שלכם, אז אל תדלגו על שלב זה! 

5. שקלו לשכור התקנה מקצועית 

לאחר שבחרתם בדלת החשמלית המתאימה לעסק שלכם, הגיע הזמן להתקין אותה. בעוד שאנשים מסוימים עשויים לחשוב שהם יכולים להתקין דלת חשמלית בעצמם, הדבר אינו מומלץ אלא אם כן יש להם ניסיון בתהליכי חיווט והתקנה חשמליים. מסיבות בטיחותיות, עדיף לשכור מתקין מקצועי או חברה מקצועית שיודעת להתקין דלת חשמלית כראוי ולהבטיח את תפקודה התקין. זה יבטיח שהכל ייעשה נכון בפעם הראשונה ולמזער את הבעיות הפוטנציאליות בהמשך. 

טעויות נפוצות

1. לא בהתחשב בתנאי מזג האוויר

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שעושים בעלי עסקים בבחירת שערים חשמליים או דלתות חשמליות לעסק שלהם היא אי התחשבות בתנאי מזג האוויר. דלתות חשמליות מיועדות לעמוד במידת חשיפה מסוימת לפגעי מזג האוויר, אך במידה והן יהיו נתונות לתנאים קיצוניים, חשוב לבחור בדלת שתוכננה במיוחד לכך.

2. לא לקחת בחשבון את גודל הדלת

טעות נוספת שעושים בעלי עסקים בבחירת דלת חשמלית היא אי התחשבות בגודל הדלת. חשוב לבחור דלת שתהיה גדולה מספיק כדי להתאים את צרכי העסק שלכם, כמו גם כל הרחבה עתידית.

3. לא לקחת בחשבון את העלות

עלות דלת חשמלית הוא גורם נוסף שבעלי עסקים מתעלמים ממנו לעיתים קרובות בעת קבלת החלטתם. מחיר דלתות חשמליות יכול לנוע בין כמה מאותשקלים לכמה אלפי שקלים, לכן חשוב לקחת בחשבון את התקציב שלכם לפני קבלת ההחלטה הסופית.

לקבלת שיחת ייעוץ חינם

צריכים שלט מקורי נוסף?
מלאו את הטופס והשלט שלנו בדרך אליכם!
עלות שלט כולל משלוח חדרה עד הרצליה - 249 ₪
עלות שלט כולל משלוח צפון או דרום - 398 ₪
*לידיעתך: לא ניתן לאסוף את השלט בצורה עצמאית*
לאחר שליחת הטופס ישלח מסמך דיגיטלי לתשלום עצמי באמצעות כרטיס אשראי ההזמנה תעבור אלינו ועד 7 ימי עסקים יסופק שלט ע״י שליח ובתיאום מראש.